Χαρακτηριστικά Εκπαιδευτικού Προγράμματος


Στόχοι Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Το βασικό επίπεδο του 3DS Max Design είναι απαραίτητο σε μηχανικούς όλων των ειδικοτήτων, διακοσμητές, γραφίστες, σχεδιαστές, διαφημιστές, καθώς και σε όσους θέλουν να υλοποιήσουν τις ιδέες τους σε τρισδιάστατο περιβάλλον παράγοντας εικόνες και video με όμορφο αισθητικά τελικό αποτέλεσμα.

 

Διδάσκονται:

  • Οι βασικοί τρόποι μοντελοποίησης κτηρίων, κατασκευών και αντικειμένων οποιασδήποτε μορφής, ξεκινώντας είτε από το μηδέν με οδηγό την φαντασία είτε μέσω αντιγραφής από κάποιο υπάρχον σκίτσο ή εικόνα, είτε (σύνηθες στην περίπτωση των κτηρίων) από ήδη υπάρχοντα σχέδια (AutoCAD, Inventor κλπ.).
  • Η δημιουργία από την αρχή τρισδιάστατων αντικειμένων και μεθοδολογία μετατροπής από δισδιάστατα σχέδια σε τρισδιάστατα.
  • Η διαχείριση καμερών (με ρεαλιστικές ιδιότητες) για την απεικόνιση του μοντέλου.
  • Η εφαρμογή φωτισμού με μεθοδολογία που μιμείται την πραγματικότητα σε εσωτερικές και εξωτερικές συνθήκες, ημέρα και νύχτα.
  • Η χρήση ετοίμων υλικών από βιβλιοθήκη και δημιουργία νέων για την επίτευξη του καλύτερου αισθητικού αποτελέσματος.
  • Οι μέθοδοι προσομοίωσης ρεαλιστικών υλικών (γυαλί, ξύλο, πλακάκια, μέταλλο, καθρέφτης κτλ.).
  • Η δημιουργία συνθέσεων με τη χρήση εδάφους και ουρανού (ή άλλου περιβάλλοντος) στη σκηνή.
  • Η δημιουργία φωτογραφιών (στατικών εικόνων) από οποιαδήποτε άποψη της σκηνής ή βίντεο με περιήγηση της κάμερας μέσα στη σκηνή.

Διάρκεια Εκπαιδευτικού Προγράμματος

Η διάρκεια του σεμιναρίου φωτορεαλισμού με 3DS Max είναι 50 ώρες και απευθύνεται σε όσους έχουν γνώσεις σχεδίασης 2 και 3 διαστάσεων

Συνοπτική Περιγραφή Σεμιναρίου


 

Εξερεύνηση 3d studio max

Το περιβάλλον

  • Μενού, Πλαίσια διαλόγου, Ρυθμίσεις
  • Οθόνη σχεδίασης
  • Διαχείριση της οθόνης σχεδίασης
  • Απόψεις
  • Διαχείριση αρχείων

Βασικές αρχές σχεδίασης 

  • Εργαλεία επιλογής αντικειμένων
  • Layers
  • Χρήση των εργαλείων:
  • Move
  • Rotate
  • Scale
  • Manioulate
  • Copy
  • Mirror
  • Align
  • Array
  • Snap
  • Trasform Type - Ins
  • Οργάνωση και διαχείριση αντικειμένων
  • Εφαρμογές

 

Μοντελοποίηση αντικειμένων

  • Δημιουργία σχημάτων (shapes) και μετατροπή τους σε όγκους
  • Δημιουργία και επεξεργασία πολυεδρικών επιφανειών
  • Παραμετρικά εργαλεία σχεδίασης
  • Τροποποίηση δισδιάστατων αντικειμένων.
  • Τροποποίηση τρισδιάστατων αντικειμένων.
  • Δημιουργία κατασκευαστικών αντικειμένων.
  • Δημιουργία οργανικών σχημάτων με καμπύλες και επιφάνειες NURBS
  • Πεδία Δυνάμεων (Space Warps) kαι Σωματίδια (Particle Systems)
  • Εφαρμογές

Διαμορφωτές

  • Bend
  • Taper
  • Twist
  • Skew
  • Stretch
  • Noise
  • Ripple
  • Wave
  • Lattice
  • Shell
  • Εφαρμογές

Λογικές πράξεις

  • Union
  • Subtract
  • Intersect
  • Εφαρμογές

 

Εργασία με υλικά και απεικονίσεις.

  • Σχεδίαση υφών.
  • Χαρτογράφηση υφής.
  • Χρήση του Material Editor.
  • Εργασία με τον Material Editor Browser.
  • Χρήση υλικών και καναλιών.
  • Εφαρμογές

Δημιουργία κίνησης.

  • Έλεγχος κίνησης.
  • Εργασία με την προβολή Track.
  • Εργασία με ελεγκτές και περιορισμούς.
  • Εργασία με τον επεξεργαστή Dope Sheet.
  • Εργασία με τις ιεραρχίες.
  • Ρύθμιση της κίνησης με τον επεξεργαστή καμπύλων
  • Εφαρμογές

Προσθήκη φώτων.

  • Χρήση τυπικών φώτων.
  • Χρήση προχωρημένου φωτισμού.
  • Εφαρμογές.

Προσθήκη φωτογραφικών μηχανών.

  • Είδη κάμερας.
  • Εφέ κάμερας.
  • Εφαρμογές.

Εκτέλεση απόδοσης

  • Μηχανές απόδοσης
  • Χρήση εργαλείων απόδοσης.
  • Χρήση Render Scene.
  • Βελτιστοποίηση απόδοσης
  • Εφαρμογή εφέ αποδόσεων.
  • Εφαρμογές.

Εφαρμογή εφέ

  • Δημιουργία ατμοσφαιρικών εφέ.
  • Εργασία με συστήματα σωματιδίων.
  • Χρήση των Space Warp.
  • Προσθήκη υφασμάτων.
  • Εργασία με το Reactor.
  • Δημιουργία και διαχείριση χαρακτήρων
  • Εφαρμογές

Συνεργασία 3dStudioMax με άλλα προγράμματα (Autocad, Photoshop, CorelDraw, Lightwaveκ.λ.π.)

Τελευταία Νέα